Xavier Rambla Sociologia

Altre lloc Blogs.uab.cat

oct. 17 2016

Aprenentatge basat en problemes i assessorat per persones grans

Els dies 7, 14, 21 de novembre i 12 de desembre els estudiants de l’assignatura Societat de la Informació, del Grau d’Empresa i Tecnologia, comentaran els seus treballs acadèmics sobre les innovacions socials digitals amb un grup de persones interessades. Es tracta d’una experiència d’aprenentatge basat en problemes que s’obre al públic a fi d’articular l’expertesa professional i tècnica dels estudiants amb el sentit comú dels usuaris a qui podria fer servei. Alhora, és una manera de provar noves formes de col·laboració de la universitat amb la societat civil.

El professor Xavier Rambla, del Departament de Sociologia, demana als estudiants que analitzin quin problema esperen resoldre un seguit d’innovacions socials digitals, i esbrinin quin impacte podrien provocar sobre diversos grups socials. Els estudiants han de documentar-se, formular les seves hipòtesi, i analitzar l’evidència empírica que puguin trobar. Amb la seva participació, el programa Aprendre amb la Gent Gran, del Districte de Sants-Montjuïc de Barcelona, continua la seva trajectòria de col·laborar amb les universitats amb la perspectiva de fomentar les relacions intergeneracionals.

This entry was posted on Dilluns, 17 octubre, 2016 at 14:34 and is filed under L'aprenentatge a l'educació superior. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.