X Congrés d’Estudiants de Filologia Catalana

El SEPC organitza enguany el X Congrés d’Estudiants de Filologia Catalana a la Universitat de València. Els dies 23, 24 i 25 es faran diversos actes relacionats amb Vicent Andrés Estellés, amb un marcat to ‘alternatiu’:

Cal remarcar que aquests tipus de congressos sempre s’han plantejat com la realització d’unes jornades de formació alternatives i complementàries al programa dels plans d’estudi de les nostres diferents universitats i, el més important, és un Congrés per a estudiants de Filologia Catalana fet pels mateixos estudiants d’aquesta àrea de coneixement, ja que des del SEPC sempre hem intentat oferir espais oberts de debat perquè l’alumnat plantege els temes que li interessen tractar en relació a la seua titulació i que no contemplen els continguts oficials dels nostres estudis. Volem que cada estudiant de filologia catalana faça seu aquest projecte, ja que pretenem analitzar les problemàtiques actuals que envolten la nostra titulació i formar-nos en els coneixements relacionats desatesos acadèmicament. Així doncs, els diferents congressos han anat assolint un alt grau d’innovació i democratització dels continguts a tractar. I per això, des del sector estudiantil reivindiquem el perfil acadèmic que subjau de manera evident en tots ells sense necessitat d’estar coordinats per cap professor o professora, tot reivindicant l’autonomia de l’estudiant.

Encara que fa feredat això de l”’alt grau d’innovació i democratització dels continguts a tractar”, la cosa sembla prou interessant, amb conferències (de professors ;-)), una ruta literària per Burjassot, teatre i cinema.

L'adreça electrònica no es publicarà.