Wert i una nova vacuna

El ministre Wert va cam√≠ de marcar un abans i un despr√©s en la prou poblada n√≤mina de pol√≠tics maldestres que fan cr√©ixer el nombre de catalans que volem tocar el dos d’Espanya com m√©s aviat millor. Avui s’ha despatxat amb l’espanyolitzaci√≥ dels alumnes catalans per fer de l’esquizofr√®nia identit√†ria un tret natural. Si es pensa que ho aconseguir√† amb el sistema educatiu, va ben errat: al frac√†s escolar general hi sumar√† el frac√†s espanyolitzador. Si molts alumnes no saben entendre un text senzill, com vol que entenguin un borrall de la constituci√≥ espanyola o s’empassin els insofribles llibres sobre el problema d’Espanya? Llevat que el m√®tode pedag√≤gic sigui sessi√≥ cont√≠nua de v√≠deos dels partits de ”la (antes) roja (que rota)” o de la selecci√≥ de Copa Davis… Aix√≤ ja faria pel concepte de cultura i educaci√≥ del ministre d’√≠dem.

En qualsevol cas, si vol resultats, que ho deixi en mans de la ministra de sanitat: una vacuna que mati els anticossos catalans, aix√≤ s√≠ que seria efectiu. Tenim sort que amb la mis√®ria que dediquen a recerca quan la tinguin ja far√† anys que serem independents…

L'adreça electrònica no es publicarà.