Traspàs de la Mavi Dolz

La nostra companya Mavi Dolz del Departament de Filologia Catalana de la UAB i cap de l’Àrea de Llengua i Universitats de l’Institut Ramon Llull va morir ahir a la tarda a Barcelona. Avui a la sala de vetlla 4 del tanatori de Sant Gervasi de Barcelona, a partir de dos quarts de dues podeu passar a dir l’últim adeu a la Mavi i donar el condol a la seva família.

L’acte de comiat es farà diumenge a dos quarts de dotze al mateix lloc.

2 pensaments a “Traspàs de la Mavi Dolz

1. No sé què dir. Tampoc et conec personalment, Xavier, però ho he sabut aquest matí, llegint un article de l’Avui per causalitat. Després, he buscat dades, confirmacions, …
    No sé. Ara que hi penso, tampoc vaig tenir molta relació amb la Mavi però Déu meu! quina empremta!
    El primer que he pensat és en la quantitat enorme de coses que tindria entre mans, en la seva vitalitat optimista que li feia ficar-se en coses sempre noves.
    Em va encantar la seva confiança absoluta en els mes joves.
    Una abraçada als qui la vau conèixer.
    Joan Amenós.
    Facultat de Dret. Dret Administratiu.

2. Joan,
    Gràcies pel teu comentari. La notícia ha sigut una sacsejada terrible per als qui la van conèixer i tractar més. Per als més joves, que no la vam tractar, la sensació de pèrdua és menys punyent, però igualment trasbalsadora. Ens deixa un buit, però la seva passió pel país i per la llengua ens acompanyarà.

L'adreça electrònica no es publicarà.