Places de lector a l’estranger

L’Institut Ramon Llull obre dem√† el termini de presentaci√≥ de sol¬∑licituds per a la convocat√≤ria de selecci√≥ de professorat de catal√† a les universitats de fora del domini ling√ľ√≠stic de la llengua catalana per al curs 2010-2011. Amb aquesta convocat√≤ria s‚Äôinicia el proc√©s de selecci√≥ dels futurs professors de catal√† a les universitats en qu√® la pla√ßa ha quedat vacant, entre les quals s‚Äôinclouen universitats d‚ÄôAlemanya, Cuba, Estat espanyol, Estats Units, Fran√ßa, √ćndia, Irlanda, It√†lia, Regne Unit, Federaci√≥ Russa i S√®rbia.

El termini de presentació de sol·licituds és del 19 de maig al 2 de juny de 2010.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *