L’eurobaròmetre sobre l’EEES

L’Enric Canela, que sempre està al cas de tot el que té a veure amb la universitat, ens explica alguns resultats de l’eurobaròmetre sobre l’EEES: Students and Higher Education Reform. Special Target Survey. Destaca que a Espanya no agrada gens seleccionar els estudiants universitaris segons la seva capacitat (intel·lectual, no pas econòmica): més del 75% creu que tothom hauria d’estudiar la carrera que volgués independentment de la seva qualificació, en contrast amb la mitjana europea del 50%.
El document és una lectura molt il·lustrativa de les percepcions dels models universitaris segons els països. Ja us en faré cinc cèntims ben aviat.

L'adreça electrònica no es publicarà.