No se’ls pot deixar sols

Ja hi som: marxo uns dies i n’organitzen una de bona!

596641sorpresa

Llegeixo astorat a la web de el Periodico que

Diversos estudiants han assenyalat que els ha semblat mĂ©s fĂ cil la prova de catalĂ  que la de castellĂ , tradicionalment considerada menys complexa: “Els textos de castellĂ  eren mĂ©s difĂ­cils perquè eren mĂ©s complexos”, ha subratllat l’alumna Raquel MartĂ­nez.

En la mateixa lĂ­nia, l’aspirant a fisioterapeuta VĂ­ctor Barrado ha dit que l’examen de catalĂ  li ha semblat mĂ©s fĂ cil perquè les preguntes “eren mĂ©s directes, mentre que a la prova de castellĂ  eren mĂ©s rebuscades i feien dubtar”.

No creia que arribĂ©s a llegir-ho, però sĂ­, ja som mĂ©s fĂ cils que el castellĂ ! Un petit pas per a un lingĂĽista, però un gran pas per a la ciutadania del futur nou estat d’Europa.

L'adreça electrònica no es publicarà.