Mesures per a eixugar el dèficit

Entre la llista de mesures alternatives a la retallada de personal que haurà d’afrontar el nou equip de govern i el nostre deganat, apunto algunes solucions imaginatives:

1) publicitat: podem incorporar patrocinadors a l’uniforme del PAS i del PDI, podem hidratar-nos durant les nostres classes amb Cacaolat, Coca-Cola o Vichy Catalan;
2) royalties: podem demanar a la SGAE que cobri per la reproducció d’apunts (si els intèrprets cobren per la venda de les seves interpretacions, nosalres tenim dret a cobrar per la circulació de les nostres explicacions dels pronoms febles).
3) drets d’imatge: que Patatabrava ens pagui per aprofitar-se de les frases mítiques dels nostres professors.
4) guies docents i calendaris: proposo que fem guies docents i calendaris ‘solidaris’, és a dir amb professors i PAS en pilotes. Tothom pagaria per veure’ns conills.
5) televisió: proposo que la Rectora i l’exvicerector de planificació econòmica i protocandidat a rector vagin a La noria, Sálvame, etc. a discutir-se públicament: cobrarien i ens estalviaríem els correus i les cartes justificatives.

Ja sé que em direu que no ens paguen per fer tot això, especialment posar nus, però tampoc no ens paguen per ensenyar moltes de les coses que hem d’ensenyar. Qualsevol cosa per a eixugar el dèficit.

2 pensaments a “Mesures per a eixugar el dèficit

1. Martí,
    Almenys sortiríem per la tele i ens farien ‘trending topic’ del Twitter! Seria una aplicació concreta de la tercera missió de la universitat: el retorn de coneixement a la societat. Com que aviat per a estalviar no podrem fer ni docència ni recerca…

L'adreça electrònica no es publicarà.