L’Escola d’Estiu de Lingüística Catalana (18-24 de juliol): un èxit

Enguany he tingut el plaer de participar a l’Escola d’Estiu de Lingüística Catalana, magníficament organitzada pels companys del Departament de Filologia Catalana i Lingüística General de la Universitat de les Illes Balears i finançada per l’Institut Ramon Llull. He fet un curs de Pragmàtica experimental per fer un tast dels problemes i mètodes d’aquesta disciplina. Aquí en teniu els exemplaris (el curs va ser en català, però els materials són en anglès): dia 1, dia 2, dia 3.
També han impartit cursos Anna Gavarró, Anna Pineda, Clàudia Pons Moll i Anna Tudela i Steven Byrne. A més, l’escola es va inaugurar amb una conferència convidada de José Ignacio Hualde.

A més, en el marc de l’escola s’ha atorgat el primer premi Aina Moll de la Direcció General de Política Lingüística del Govern de les Illes Balears: el guanyador ha estat Christopher Little, de la UiB, amb el treball “Una anàlisi de les actituds lingüístiques dels joves a l’illa d’Eivissa”.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *