Les romanalles de la lluita antibolonya

Segons ens explica Racó Català i el web del SEPC

El fiscal demana sis dies d’arrest domiciliari per vuit dels trenta estudiants que van ocupar la seu d’Esquerra

Vuit dels 30 estudiants que van ocupar la seu d’Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) podrien ser condemnats a sis dies d’arrest domiciliari. Se’ls acusa d’una falta de deslluïment de béns immobles en la protesta del 28 d’abril de l’any passat contra la implantació de l’Espai Europeu d’Ensenyament Superior (EEES), també conegut com Pla Bolonya. En el judici que ahir al migdia es va celebrar als jutjats de Barcelona, el fiscal va demanar una pena de sis dies d’arrest domiciliari o set dies de treballs per la comunitat. Al seu torn, la defensa ha demanat l’absolució dels encausats al·legant que no hi ha proves suficients per acreditar la participació de falta de deslluïment. El judici ha quedat vist per sentència.

Tots els protestants militaven en organitzacions estudiantils, com el Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC) o la Federació d’Estudiants Llibertaris (FEL) i protestaven per “la privatització dels serveis públics” que comporta el Pla Bolonya. Aquestes organitzacions juvenils i Alerta Solidària consideren que aquest judici és “un instrument més de l’estratègia repressiva” de les autoritats governamentals.

La veritat és que el fiscal no ha estat gaire afortunat: quina crueltat! A més, per què ho han de pagar els pobres pares, que els hauran d’aguantar tancats a casa!?

L'adreça electrònica no es publicarà.