La UAB comença a aparèixer als rànquings

El 3cat24.cat explica la publicació del “QS World University Rankings”, en què la UAB ocupa el lloc 173 (ben lluny, però, del primer lloc de Cambridge). En la classificació per àrees, està entre les 100 primeres en Humanitats, Ciències Socials i Ciències de la Natura.
És un bon estímul per millorar i per aprendre de països com Bèlgica, Dinamarca, Holanda o Israel, que ens superen.

Per cert, un apunt per als crítics del sistema anglosaxó, que suposadament està venut a l’empresa privada i menysprea les humanitats: les deu primeres universitats en l’àmbit de les humanitats són dues d’angleses (Oxford i Cambridge) i vuit d’americanes.

L'adreça electrònica no es publicarà.