Governar o perdre el temps?

Avui els sindicats ens han rebentat el Consell de Govern, amb un estil que ja pensĂ vem oblidat. A mĂ©s, s’han fotut el cafè i les aigĂĽes (ai las, les pastetes fa temps que van desaparèixer). Ja podien avisar (bĂ© que ens envien correus quan hi ha eleccions sindicals), que els consellers tambĂ© som treballadors (privilegiats, sens dubte) de la casa i tenim molta feina endarrerida (alguns rebentadors no ho sĂ©, perquè desprĂ©s de la performança –i de fotre’s el cafè, insisteixo– sortien dient que se n’anaven a esmorzar!).
Si algĂş volia demostrar la tesi que l’actual governança universitĂ ria Ă©s un desori i que cal anar cap a gestions executives, avui en deu haver pres nota: per evitar una mesura, cal rebentar el ple que l’ha de de votar : Ja es va fer amb els plans d’estudis de Lletres i avui s’ha repetit. (Ja tinc les bombes fètides a punt per quan s’hagi de pactar la normativa de contractaciĂł amb els sindicats!)

Com passava llavors, independentment que els rebentadors tinguin raó en els seus arguments, no crec que rebentant els òrgans de govern això serveixi per solucionar els nostres problemes (gravíssims, encara que alguns es pensin que la universitat viu en un món a part i això no ens afecta: som a la cua de les prioritats del país, ens agradi o no!!!) ni per aplegar esforços per solucionar-los.

L'adreça electrònica no es publicarà.