Els usos de la pintura

He llegit als diaris que la Comissionada d’Universitats, Blanca Palmada, va rebre la dosi habitual de diàleg en forma de pintura de la gran multitud d’estudiants (ep: això és irònic, que només eren vint persones, en recompte generós!) que protestaven davant del Rectorat. Això em reafirma en la convicció que hem de tornar a la tradició de dur la toga i el birret als actes acadèmics. Així ens estalviarem diners en tintoreria! (Per cert, ¿quins foscos interessos lliguen els presumptes estudiants amants de la pintura i el gremi de tintorers? ¿Volen introduir les multinacionals de la tintoreria a la UAB?)
Afortunadament, hi ha gent que fa servir la pintura amb finalitats més constructives, com per exemple l’artista Jorge Rodríguez Gerada.
cara-uab.jpg

L'adreça electrònica no es publicarà.