Els professors universitaris i el nivell C de català

Un cop més, hem pogut comprovar que el català fa nosa a la universitat de qualitat. Això de demanar a un professor universitari el mateix nivell de català que a un aturat de la construcció es veu que frenarà la captació de talent. Jo no m’amoïnaria gaire. No veig gaires premis nòbel d’universitats americanes amb ganes de venir per la autònoma. A més, com que això de captar talent extern, només ho fa la Pompeu. Primer es va nodrir de les universitats catalanes a cop de càtedra sucosa i després va anar als EUA… a buscar catalans: els ‘minnesotos’, l’economista estrella de les americanes llampants (que s’ha enfilat com un mico a l’arbre: ganes de sortir a la premsa, ves). (Només reconec que, del meu ram, els envejo la Louise McNally!!).
Ja veureu que al final tot quedarà com ara, és a dir en res.

Un pensament a “Els professors universitaris i el nivell C de català

1. Retroenllaç: Enric I. Canela » Blog Archive » Els enemics de la llengua catalana

L'adreça electrònica no es publicarà.