Eleccions a la UAB: endavant Arboix!

MARGA_ARBOIX

Afortunadament, ja tenim noves eleccions a la UAB. Despr√©s d’un per√≠ode marcat per les m√©s altes cotes d’arbitrarietat, autisme, solipsisme i falta d’iniciatives pol√≠tiques, s’obre una etapa que confio que sigui de canvi radical. Oblidat ja el per√≠ode Sancho, caracteritzat per un fons decebedor i unes formes desp√≤tiques i gens il¬∑lustrades, ara toca triar entre dues candidatures, la de Margarita Arboix, que torna a intentar-ho, i la d’Antoni M√©ndez. Si un es mira els programes, no hi ha cap difer√®ncia significativa: consens, excel¬∑l√®ncia, qualitat, di√†leg, responsabilitat, blablabl√†… Ara, si un mira els equips, les coses estan m√©s clares. Costa de creure que el candidat M√©ndez pugui aplicar aquestes bones paraules i idees amb el mateix vicerector de professorat i programaci√≥ que tenim ara, una persona que es caracteritza per defugir qualsevol di√†leg i per imposar criteris purament comptables a qualsevol activitat acad√®mica. Si el comparem amb el Paco Morente, el seu oponent a la candidatura Arboix, no hi ha color. Si hi sumem altres membres que ja han demostrat la seva incapacitat, em penso que m’apunto al savi per con√®ixer abans que no al boig conegut!

Per tant, si ja esteu farts de la prepot√®ncia, l’autisme i el despotisme de l’actual equip, no cal donar-hi m√©s voltes: voteu la Margarita Arboix!

ps. Vull aclarir que no tinc cap c√†rrec ni promesa de c√†rrec de la candidata Arboix… per√≤ estic obert a ofertes!!!

2 pensaments a “Eleccions a la UAB: endavant Arboix!

1. Caram, Villalba, la pela és la pela, i una promesa de places fixes tira més que 10 carretes, i sobretot, tu et creus tot el que et prometen.

Per√≤ veig que sobre les vinculacions de l’equip Arboix amb l’espanyolisme m√©s ranci a Catalunya no hi tens res a dir.

Amb l’Arboix, Sociedad Civil Catalana entraria al Rectorat de la UAB. S√≠, els mateixos que van portar els feixistes al Campus fa 15 dies passarien a manar: el president de SCC, Rafael Arenas, no surt ara la llista, per√≤ fa 4 anys hi anava de vicerector.

I a la llista actual hi ha presencia del Foro Babel i del Partit Popular. Faries bé de repassar la trajectòria política de membres de la candidatura Arboix.

Et felicito, Villalba. per la teva visi√≥ de futur. Nom√©s et desitjo que guanyi l’Arboix i t’hagi de veure estirant-te els cabells.. metaf√≤ricament, √©s clar

2. T’agraeixo la teva aportaci√≥, que em sembla una gran mostra ret√≤rica. M’has dit tra√Įdor i venut, per√≤ de manera molt educada (suaviter in modo…). De tota manera √©s una ll√†stima que en comptes d’argumentar la teva opini√≥ hagis recorregut a fal¬∑l√†cies de manual.

Comences dient que 10 places fixes tiren molt, com si a mi hi an√©s alguna cosa. S√≥c TU des del 2010 i ni necessito pla√ßa fixa ni puc aspirar a una promoci√≥ a c√†tedra, perqu√® no tinc l’acreditaci√≥ pertinent i la llista d’espera √©s m√©s llarga que un dia sense pa. A m√©s, dubto que cap d’aquestes places em pugui beneficiar indirectament. Tant de bo! Cap inter√®s personal, doncs: teu argument ad personam no l’encerta.

A m√©s, afegeixes al meu inter√®s mesqu√≠ el pecat d’ingenu√Įtat. Creure tot el que prometen, dius? Ni de conya, evidentment, perqu√® he estat a la banda on s’han de prendre decisions i s√© el pa que s’hi d√≥na. Si llegeixes la meva cr√≤nica de la visita a lletres, ja veur√†s el meu grau de credulitat. No √©s q√ľesti√≥ de fe, no, sin√≥ de credibilitat. Jo s√≥c testimoni directe del valor que tenen les promeses de l’actual equip de govern i, especialment, del exvicerector de Personal Acad√®mic. Tamb√© he estat testimoni del menysteniment i el tracte vexatori cap alguns departaments i els seus representants. Aix√≤ no genera gens de confian√ßa cap a un equip que incorpora aquesta mena de persones.

Ara arribo a la teva fal¬∑l√†cia per associaci√≥. Em dius que l’equip Arboix est√† a sou de Societat Civil Catalana i, per tant [?], si guanya obrir√† les portes als neonazis. Quina perspic√†cia i presci√®ncia! Ostres, i jo que em pensava que eren indepes. Quina decepci√≥! No, seriosament.¬† No s√≥c gens fan dels articles pol√≠tics del Paco Morente al Pa√≠s (s√≥c de la corda de Joan B. Culla, ho reconec: ja em pots acusar de sionista per associaci√≥), per√≤ no crec que aix√≤ l’invalidi per ser un bon vicerector de professorat. El conec a ell i al candidat de l’altra candidatura i no em cal mirar carnets de partit per saber qui em mereix m√©s confian√ßa.
    ¬†Ara, la fal¬∑l√†cia associativa que et muntes √©s de coll de dama: anar de l’equip de fa quatre anys als neonazis de fa unes setmanes √©s delirant. Has mirat si a l’equip d’Arboix hi ha gent amb comptes a Su√Įssa o a Panam√†? N’hi ha cap que fumi porros? Quin nivell argumentatiu, el teu. En Donald Trump n’estaria orgull√≥s.

Per cert, si vols veure el tractament que rebem els qui defensem la llengua i la literatura catalanes, llegeix el meu post. Amb amics així, no ens calen enemics.

Un cop m√©s, a les teves fal¬∑l√†cies associatives, puc oposar el testimoniatge del comprom√≠s personal d’un membre de l’equip Arboix que, contra l’opini√≥ general de tota la gesti√≥ acad√®mica i de bona part de la Facultat de Lletres, va apostar amb fermesa per les dobles titulacions com a mecanisme per millorar l’oferta de la facultat i, de retruc, ajudar a la superviv√®ncia de les filologies minorit√†ries, la catalana inclosa. A mi, aix√≤ em mereix respecte i em fa confian√ßa.

En resum, tu prefereixes boig conegut, per√≤ no em critiquis per preferir un savi per con√®ixer. I si m’equivoco, ho reconeixer√© i em tirar√© dels pocs cabells del clatell que em queden o em cobrir√© la calba de cendra!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *