El nou comissionat no està al cas

Joan Majó, el nou Comissionat per a Universitats i Recerca va demostrar el seu bon coneixement de les noves titulacions en la seva entrevista a l’Avui. Aquí en teniu la mostra:

I el cas de les filologies?

Filologia com a tal només la farà la UB, la que té més tradició, i, tot i això, ha reduït el nombre de titulacions en aquesta àrea de 15 a 9. Les altres universitats que fins ara impartien filologia faran llengua i literatura.

Aquesta és molt bona. Potser que algú li faci arribar els plans d’estudis respectius perquè se n’assebenti que en aquest cas concret, el nom no fa la cosa!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *