Dijous gras, vaga contra les vaques magres

Dijous gras tenim convocada vaga universitĂ ria, que en el cas de l’autònoma s’amplia un dia mĂ©s: amb el nostre campus costa mĂ©s arreplegar contenidors i muntar barricades i necessitem un dia extra. No cal afegir-hi res que no haguĂ©s dit farĂ  un any a un post similar, si de cas la referència als horaris ‘antipersona’. No crec pas que es pugui solucionar aquest tema d’horaris. Si una facultat com la FTI (futura FTIEAO?), que tĂ© dues titulacions ja tĂ© uns horaris criminals, com ens ho fem a Lletres, amb un munt de titulacions i uns problemes d’espai endèmics? Es fa difĂ­cil, especialment si a mĂ©s cal cercar horaris compactes (totes les classes d’una tirada si pot ser), que no calgui pujar divendres i alhora que hi hagi una franja horĂ ria lliure.
En qualsevol cas, la vaga de dos dies (de fet tres: si es fa vaga dimecres i dijous, divendres toca anar de Carnaval) no servirĂ  per fer una proposta concreta de reforma dels horaris.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *