Desocupem, que hi ha pont

La desocupació del rectorat és una magnífica notícia (podeu llegir la nota de l’equip de govern), encara que no suposi cap sorpresa per als qui coneixem el perfil dels ocupants: un pont de tres dies i els exàmens a tocar són una temptació irresistible per a qualsevol lluitador universitari. Són quatre gats i no tenen cap ganes de sacrificar-se pels companys que diuen voler salvar: són revolucionaris, però no ximples. Ara satisfets cap a casa, a descansar com es mereixen els herois de la gran causa i a estudiar per als exàmens. Darrere deixen la brutícia i les destrosses que ens tocarà pagar entre tots, però encara tenen la barra de dir que ho fan per responsabilitat. Només cal llegir què expliquen:

Segons ha explicat la portaveu de la Coordinadora d’Assemblees de Facultat (CAF) de la UAB Laura Gené a Europa Press han pres aquesta decisió com “acte de responsabilitat” per no perjudicar els estudiants i els treballadors.

I això ho pensen ara? Qui creien que perjudicaven bloquejant el rectorat? Mas-Colell, Wert, el Banc Mundial?

En fi, són com són i Això és així des que la universitat és universitat i no sembla que hagi de canviar, encara que s’aprovi una franja no lectiva prorevolucionària.

Un pensament a “Desocupem, que hi ha pont

1. Retroenllaç: Enric I. Canela » Blog Archive » La revolució de la UAB tanca per exàmens

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *