Desocupem, que hi ha pont

La desocupaci√≥ del rectorat √©s una magn√≠fica not√≠cia (podeu llegir la nota de l’equip de govern), encara que no suposi cap sorpresa per als qui coneixem el perfil dels ocupants: un pont de tres dies i els ex√†mens a tocar s√≥n una temptaci√≥ irresistible per a qualsevol lluitador universitari. S√≥n quatre gats i no tenen cap ganes de sacrificar-se pels companys que diuen voler salvar: s√≥n revolucionaris, per√≤ no ximples. Ara satisfets cap a casa, a descansar com es mereixen els herois de la gran causa i a estudiar per als ex√†mens. Darrere deixen la brut√≠cia i les destrosses que ens tocar√† pagar entre tots, per√≤ encara tenen la barra de dir que ho fan per responsabilitat. Nom√©s cal llegir qu√® expliquen:

Segons ha explicat la portaveu de la Coordinadora d’Assemblees de Facultat (CAF) de la UAB Laura Gen√© a Europa Press han pres aquesta decisi√≥ com “acte de responsabilitat” per no perjudicar els estudiants i els treballadors.

I això ho pensen ara? Qui creien que perjudicaven bloquejant el rectorat? Mas-Colell, Wert, el Banc Mundial?

En fi, s√≥n com s√≥n i Aix√≤ √©s aix√≠ des que la universitat √©s universitat i no sembla que hagi de canviar, encara que s’aprovi una franja no lectiva prorevolucion√†ria.

Un pensament a “Desocupem, que hi ha pont

1. Retroenlla√ß: Enric I. Canela » Blog Archive » La revoluci√≥ de la UAB tanca per ex√†mens

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *