Convocatòria de places de lector a l’estranger

L’Àrea de Llengua i Universitats de l’Institut Ramon Llull obrirà ben aviat el procés de selecció de docents d’estudis catalans a l’exterior 2012 (lectorats), en concret a universitats d’Alemanya, Bèlgica, l’Estat espanyol, els Estats Units, França, Itàlia i el Regne Unit.

El termini de presentació de sol·licituds és del 18 de maig a l’1 de juny de 2012.

Caldrà que les persones aspirants emplenin el formulari en línia disponible al web de l’Institut Ramon Llull, on hi ha també les bases de la convocatòria, i adjuntin la documentació requerida.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *