Comunicat de l’Equip de Govern sobre la vaga

L’Equip de Govern ha fet un comunicat rebutjant els actes violents i el vandalisme d’ahir. Em sumo sense cap reserva a les seves conclusions, especialment a la incoherència de defensar la universitat pĂşblica fent-la malbĂ©.

Ara, malgrat la urgència lògica, demanaria a l’Equip de Govern que redacti les notes amb una mica mĂ©s de cura. Fa mal efecte quan publica una cosa com aquesta:

que atesa la gravetat dels fets succeĂŻts, recavarĂ  la unitat de totes les autoritats acadèmiques del campus, a les que ja s’ha convocat a aquestes efectes, i prendrĂ  les mesures oportunes que s’acordin.

No es pot dir pitjor, certament. ‘Fets succeĂŻts’ (per força!); ‘recavarĂ  la unitat’, Ă©s a dir que la tornarĂ  a cavar (potser algĂş la devia haver desenterrat, vĂ©s a saber); ‘a les que’ en comptes d’a les quals’; ‘a aquestes efectes’. DĂ©u n’hi do en un sol parĂ graf! Potser que m’enviĂŻn els de l’Ă€rea de ComunicaciĂł a la meva classe de Llengua Catalana: dimarts i dijous a les tres a l’aula 104. Hi esteu convidats.

2 pensaments a “Comunicat de l’Equip de Govern sobre la vaga

1. Francesc,
    Ets un il·lĂşs! Com vols que a les 15:00h baixin d ela “muntanyeta” per fer qualsevol cosa? I desprĂ©s nosaltres volem exigir als nostre sestudiants que escriguin bĂ©. Ainss! Quines incoherències.
    Salutacions.

2. Frederic,
    Ja no em faig il·lusions, però com que han desmuntat l’IDES (que feia tanta feina i tant de mal), suposo que cal anar al cost zero: classes de catalĂ  gratis. Lamentablement, no tinc clar que el problema sigui (nomĂ©s) de catalĂ …

L'adreça electrònica no es publicarà.