A l’abril, la llengua de signes catalana

Aquest mes d’abril serĂ  excepcional per a la Llengua de Signes Catalana (LSC), perquè tindrem la lectura de dues tesis doctorals sobre aquesta llengua, que Ă©s oficial al nostre paĂ­s. El dimecres 18 d’abril a les 12h a la Sala de Graus de l”edifici històric de la UB, Marta Mosella defensarĂ  la tesi Les construccions relatives en LSC. Dos dies mĂ©s tard, el divendres 20 d’abril del 2012, a les 11:30h a la Sala de Graus (55.309) de l’Edifici TĂ nger del Campus del Poblenou de la UPF, la Gemma BarberĂ  defensarĂ  la tesi The Meaning of Space in Catalan Sign Language (LSC). Reference, Specificity and Structure in Signed Discourse.

I entremig, un Workshop: Combining Clauses in Sign Language. TindrĂ  lloc el 19 d’april del 2012, a la sala 52.101, del Campus de ComunicaciĂł-Poblenou, de la UPF (c/ Roc Boronat, 138, Barcelona).

Programa:

• 10.30h – 11.10h: Carlo Cecchetto (UniversitĂ  degli Studi di Milano-Bicocca): Combining constituents into clauses: evidence for a hierarchical structure in LIS
  • 11.10h – 11.50h: Markus Steinbach (Georg-August-Universität): T.B.A.
  • 11.50h – 12.20h: Coffee break
  • 12.20h – 13h: Roland Pfau (University of Amsterdam): On the syntax of spatial adpositions in sign languages – simple and complex clauses

Tots tres esdeveniments tindran traducciĂł simultĂ nia a LSC i cal felicitar el Josep Quer, la Joana RossellĂł i la resta de membres del Laboratori de la Llengua de Signes Catalana per la (bona) feina que fan.

L'adreça electrònica no es publicarà.