Les comunicacions orals

Mostra la imatge al Twitter

La C脿tedra de Promoci贸 de la Salut: 10 anys treballant amb universitats saludables.聽Dra. Dolors Juviny脿 Canal, Directora de la C脿tedra de Promoci贸 de la Salut de la Universitat de Girona.

Mostra la imatge al Twitter

Promovent espais de co-creaci贸 en Salut Mental al campus.Dra. Noem铆 Robles, Coordinadora CORE (Comunitat de Recerca Estrat猫gica) en Salut Mental, Unitat de Desenvolupament Estrat猫gic. Viceger猫ncia de Recerca. UAB.

La聽 comunicaci贸

Salut i estils de vida dels estudiants universitaris. Dra. Alba Pardo,聽del Tecnocampus de Matar贸, Professora i responsable del Campus Saludable.

Mostra la imatge al Twitter

En Plenes Facultats.Sra. Silvia G贸mez, Coordinadora del programa.聽脌rea de Prevenci贸 i Sensibilitzaci贸聽, Fundaci贸 Salut i Comunitat.

Mostra la imatge al Twitter

Enquesta sobre estils de vida en l鈥檈ntorn laboral.Dra. Anna Bach Faig, Professora dels Estudis de Ci猫ncies de la Salut. M脿ster de Nutrici贸 i Salut & Postgrau de Nutrici贸, Rendiment Esportiu i Salut. Investigadora del grup FoodLab i experta en alimentaci贸 i estils de vida en l鈥檈ntorn laboral.

La comunicaci贸

L'adre莽a electr貌nica no es publicar脿.