8. Vull un voluntari

Has arribat a la UAB i t’ha picat la curiositat pel català. T’has apuntat a un curs però vols practicar amb natius. BUSCA UN VOLUNTARI LINGÜÍSTIC! Com s’organitza?

• Si vols trobar a algú que t’ajudi a practicar català fora de l’aula, a perdre la vergonya i a conèixer la cultura catalana, posa’t en contacte amb s.llengues.dinamització@uab.cat
  • Et demanarem algunes dades sobre tu (estudis, llengües que parles, aficions, horaris..) i buscarem una persona que t’ajudi a practicar el català.
  • El teu voluntari prepararà activitats perquè practiqueu la llengua, en funció de les teves necessitats.
  • us trobareu els dies i les hores que us vagi bé, seguint les pautes que t’explicarà el teu voluntari.
  • Comences des de zero? El teu voluntari t’ajudarà a entrar en contacte amb el català des de la teva llengua o des de l’anglès (en cas que no la parli). No et preocupis, no cal tenir molt de nivell per començar a practicar! I a més, pots ajudar a practicar anglès o la teva llengua al teu voluntari o voluntària. Segur que ho agrairà!

Què necessites per a participar-hi?

• ganes de conèixer la llengua i la cultura catalanes.
  • ganes de conèixer persones amb qui contactar amb la llengua i la cultura catalanes de primera mà.
  • interès per a noves cultures i activitats lúdiques i dinàmiques a la universitat

Tinguis el coneixement de català que tinguis… aquesta és la millor manera d’aprendre’l i millorar-lo d’una manera divertida i amena! I a més, podràs compartir també la teva llengua i la teva cultura amb el teu voluntari.  T’HI APUNTES? Escriu-nos a s.llengues.dinamitzacio@uab.cat i ens posarem en contacte amb tu per donar-te’n més detalls.

[youtube]https://youtu.be/Q6oLn2cEvjI[/youtube]

*****

Has llegado a Barcelona y sientes curiosidad por el catalán. Te has apuntado a un curso pero quieres practicar con nativos. ¡BUSCA UN VOLUNTARIO LINGÜÍSTICO! Programa de voluntariado lingüístico ¿Cómo se organiza?

• Si quieres encontrar a alguien que te ayude a practicar catalán fuera del aula, a perder la vergüenza y a conocer la cultura catalana, ponte en contacto con s.llengues.dinamización@uab.cat.
  • Te pediremos algunos datos (estudios, lenguas que hablas, aficiones, horarios…) y buscaremos a una persona que te ayude a practicar el catalán.
  • Tu voluntario preparará actividades para practicar la lengua, en función de tus necesidades.
  • Os encontraréis los días y las horas que os vaya bien, siguiendo las pautas que te explicará tu voluntario.
  • ¿Empiezas desde cero? Tu voluntario te ayudará a entrar en contacto con el catalán desde tu lengua o desde el inglés. No te preocupes, no hay que tener mucho nivel para empezar a practicar.
  • Y, además, ¡puedes ayudar a practicar inglés o tu lengua a tu voluntario! Seguro que te lo agradecerá.

¿Qué necesitas para participar?

• Ganas de conocer la lengua y la cultura catalanas.
  • Ganas de conocer personas con quien aprender la lengua y la cultura catalanas de primera mano.
  • Interés por conocer nuevas culturas y actividades lúdicas y dinámicas en la Universidad.

Tengas el conocimiento de catalán que tengas… ¡esta es la mejor forma de aprenderlo y mejorarlo de manera divertida y amena! Y, además, ¡podrás compartir también tu lengua y cultura con tu voluntario! ¿TE APUNTAS? Escríbenos a s.llengues.dinamitzacio@uab.cat y nos pondremos en contacto contigo para darte más detalles.