La Cursa de la UAB 2017 en suport a la marat贸 de TV3

Agra茂ments dels organitzadors de la cursa solid脿ria UAB17 patrocinada per STP GROUP聽 en suport a la marat贸 de TV3

Benvolgudes i benvolguts,

Gr脿cies per la festa solid脿ria i esportiva que vareu聽fer聽possible i per la vostra generositat i solidaritat.

625聽corredors聽inscrits,聽71聽voluntaris聽i聽6聽entitats聽que varen participar activament a la fira.聽 Properament us informarem de l鈥檃portaci贸 final聽recollida per la donaci贸 a la Marat贸.

Gr脿cies a la col路laboraci贸, participaci贸, treball i suport inestimable dels voluntaris i dels participants a les diferents comissions.

Us recordem que podeu seguir聽fent聽donacionsfins el 30 de gener. A les donacions que superin els 10 鈧 els obsequiarem amb una samarreta de la cursa fins esgotar exist猫ncies.

Gr脿cies a la contribuci贸 de tots聽per fer possible la fira d鈥檈ntitats:Fundaci贸 Grup Catalonia (de Cerdanyola del Vall猫s),聽FEDER Catalunya,聽聽Creu Roja Cerdanyola聽i Ripollet, l鈥橝lumni UAB, Vila Universit脿ria i el Campus SiS.

Gr脿cies a la col路laboraci贸 i dinamitzaci贸 de:UAB MEDIA, ESPORTCAT GENERALITAT DE CATALUNYA, DIPUTACI脫 DE BARCELONA, NON STOP RUN.

Gr脿cies al patrocini principal de:聽聽STP GROUPi les aportacions deVila Universit脿ria i Senserisc.cat.

Gr脿cies als patrocinadors i col路laboradors:Grup Soteras, 脫mnibus, PMC, Cemoel, Clece, i Aneto.

Us desitgem unes聽bones festes聽i us esperem a聽la propera edici贸!