Dimecres 26: Camps electromagnètics

Quines xarxes i quins aparells emeten “Camps electromagnètics de baixa intensitat i radiofreqüències (WiFi, telefonia i altres fonts)”? Quins són els valors límits legals establerts? Quins valors ens trobem en el dia a dia? Que sabem sobre el risc sobre la salut que provoquen aquestes radiacions?

Totes aquestes preguntes tenen resposta… ens ho explicarà en Ferran Calduch Ribas, tècnic de Prevenció de Riscos Laborals de l’Institut Català de Seguretat i Salut Laboral.

On? A la Sala de Graus de l’Edifici B, a la Facultat d’Economia (aforament: lliure).

Horari? 10:30h fins les 12h

Per tant, amb aquesta xerrada i el teu carnet Viu el Campus SiS podràs reconèixer 1:30h!

Inscripció: inscriu-te al següent link i no perdis l’oportunitat!

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.