Mou-te! Vine a fer Zumba

Avui a les 13:15h ha tingut lloc l’activitat “Mou-te! Vine a fer Zumba”. La sessió s’ha realitzat al Gimnàs de la Facultat de Ciències de l’Educació i ha sigut dirigida per Eva Corral, monitora del SAF de la Universitat Autònoma de Barcelona. En total han participat vuit persones, quatre membres del PAS i quatre estudiants de la Universitat. L’activitat ha estat una combinació d’esport i somriures molt ben rebuda per totes les assistents. Si no hi heu pogut assistir i teniu ganes de ballar Zumba recordeu que tots els dimarts de 18 a 19h Eva Corral us espera al SAF.

Aquesta entrada ha esta publicada en Activitats, CarnetViuUABSiS, Reconeixement acadèmic, setmana saludable. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.