Encara no coneixeu els UAB Open Labs? S贸n “ecosistemes d’innovaci贸 oberta”, i al campus de la Universitat Aut貌noma de Barcelona en tenim dos de diferents a l’abast de qualsevol membre de la comunitat universit脿ria que vulgui dur a terme un projecte d’innovaci贸 digital i social.

Un Living Lab 茅s un laboratori d’innovaci贸 digital que treballa per a la cohesi贸 del territori en qu猫 es troba. Facilita el desenvolupament d’eines i estrat猫gies a partir de la innovaci贸 oberta i col路laborativa en entorns de la vida real.

En primer lloc, el Digital Lab, a la Sala de Revistes de la Biblioteca d’Humanitats, compta amb tot el necessari per a l’escaneig d’objectes. Aix貌 permet portar-los cap a representacions tridimensionals en espais virtuals, i s’empra per exemple, per a la conservaci贸 de material arqueol貌gic.

I a la planta baixa de l’Escola d’Enginyeria es troba el Disseny Lab, on podreu fer tangible amb impressores 3D, talladores l脿ser… els projectes que hagueu ideat.

No us perdeu el v铆deo!

SUBSCRIU-TE AL BLOG: CANALTIC.UAB.CAT聽I SEGUEIX-NOS AL TWITTER聽@TIC_UAB聽I A INSTAGRAM聽@TIC_UAB聽!