Traieu el mĂ xim profit al Campus Virtual

Ara que la majoria heu arrencat el curs haureu pogut veure com se us ha emplenat el Campus Virtual d’assignatures, esdeveniments propers, avisos… Si acabeu d’arribar al Campus, heu de saber que serĂ  una de les eines que mĂ©s utilitzareu diĂ riament. No decaigueu! En aquest article us mostrarem les principals novetats que presenta i us ensenyarem com en podeu treure el mĂ xim profit!

Novetats al CV

Amb l’inici del curs s’han inclòs noves funcions, entre les quals destaca l’opciĂł de desmarcar una resposta en un qĂĽestionari. Era una demanda dels i les estudiants que, l’any passat, trobaven que quan marcaven una resposta, ja no podien deixar la pregunta en blanc. Una altra novetat Ă©s el test offline amb el qual el professorat tindrĂ  la possibilitat de dissenyar exĂ mens al Campus Virtual i imprimir-los. L’alumnat respon les preguntes de forma presencial i desprĂ©s es corregeix de manera automĂ tica a travĂ©s d’un escaneig de la prova.

L’APP del CV

Potser encara no ho sabíeu, però existeix una aplicació tant per Android com iOS a través de la qual podeu accedir al Campus Virtual. Permet treballar sense connexió, descarregar tots els materials que penja el professorat per tal que els pugueu tenir sempre que els necessiteu a la vostra butxaca i rebre notificacions sobre les novetats de les vostres assignatures.

Un cop descarregada, tan sols haureu d’introduir l’URL d’accés (https://e-aules.uab.cat/2020-21) i el vostre NIU i contrasenya.

Les FAQs del CV

Tant si sou professors/es com si sou estudiants, al web del Campus Virtual trobareu resolts tots els dubtes que us puguin sorgir. Ara tambĂ©, el professorat tĂ© disponibles la guia per convocar l’alumnat a les sessions de Teams via Campus Virtual i la guia per saber què Ă©s i com es crea un qĂĽestionari interactiu.

Subscriu-te al blog i segueix-nos a TWITTER i INSTAGRAM per no perdre’t cap novetat relacionada amb les TIC de la UAB!