Article obsolet

Aquí teniu el més actualitzat!

Tant si ets nou com si portes un grapat d‚Äôanys a la universitat, necessitar√†s saber quins s√≥n els serveis virtuals que t’ofereix la UAB.

Saps que… Ara pots portar el Campus Virtual a la butxaca?,¬† tens una subscripci√≥ gratu√Įta al programari Microsoft?,¬† disposes d’un cat√†leg digital dels llibres disponibles a les Biblioteques?,¬† pots fer¬†tr√†mits administratius en l√≠nia?,¬† existeix un acc√©s al WiFi des de qualsevol universitat? …

Tot i que ja vàrem parlar de tot el que necessites saber sobre els serveis TIC si ets estudiant, ara ho hem ampliat! Per realitzar tots els tràmits i gestions, només necessitaràs el teu NIU i contrasenya.

Campus Virtual (CV): √Čs una¬†plataforma¬†basada en¬†Moodle, que et permetr√† estar al dia de tota la informaci√≥ sobre les teves assignatures i descarregar-te els documents que hi pengi el professorat. Pots¬†accedir-hi via¬†navegador¬†o amb la nova¬†app Moodle Mobile¬†que et permet connectar-te amb els teus dispositius. Aquesta aplicaci√≥ et permet¬†treballar sense connexi√≥, descarregar els arxius al teu dispositiu¬†perqu√® puguis consultar-los quan vulguis.

WiFi: La UAB disposa d’Eduroam, el  WiFi que et permet accedir a internet a tot el campus UAB i també en la gran majoria d’universitats europees. Per configurar-lo s’han de seguir uns passos senzills i s’hi accedeix mitjançant el teu NIU i contrasenya.

Correu electr√≤nic: Com a estudiant disposes d‚Äôun compte amb l‚Äôadre√ßa¬†nom.cognom@e-campus.uab.cat.¬†¬†√Čs important consultar freq√ľentment aquest compte ja que √©s on es comunicaran informacions rellevants i d‚Äôinter√®s general de la comunitat UAB. Te‚Äôl pots vincular al teu compte personal.

Canvi de contrasenyes: Et recomanem que t’apuntis bé totes les teves contrasenyes. Però no pateixis si alguna se t’oblida. La UAB disposa d’un servei de canvi i recuperació de contrasenyes fàcil, àgil i segur.

Secretaria Virtual: Tens a la teva disposici√≥ l’oficina virtual, que et permet fer tr√†mits i consultes en l√≠nia. Podreu consultar la vostra matr√≠cula, beques, expedient acad√®mic o fer l‚Äôautomatr√≠cula, entre d‚Äôaltres. Tamb√© trobareu un cat√†leg amb tots els procediments que es poden fer a la Seu Electr√≤nica i el servei de Cita Pr√®via per si tens qualsevol dubte.

e-Biblioteques:  Posen al vostre abast el servei de consulta de catàlegs de llibres disponibles i la biblioteca digital. També disposa del DDD (Dipòsit Digital de Documents), una eina que recopila, gestiona, difon i preserva la producció científica, docent i administrativa de la universitat.

UAB Academic Mobile:¬†L’app et permet consultar a trav√©s del teu dispositiu m√≤bil o tauleta les teves notes i fer les enquestes disponibles de les teves assignatures, nom√©s entrant amb el teu NIU i contrasenya. Tamb√© t√© un servei de notificacions que t’avisar√† quan hi hagi actualitzacions en les teves notes o enquestes. Disponible per Android i iOS.

Autoservei d’impressi√≥:¬†A tots els centres hi ha m√†quines on podr√†s¬†imprimir¬†des dels teus dispositius (ordinador, tauleta, tel√®fon m√≤bil). Aquest servei funciona amb la targeta de la UAB i va amb un saldo que pots recarregar a les¬†pantalles que trobar√†s al costat de les impressores, i et permet imprimir a qualsevol equip des del teu dispositiu.

Aules informatitzades: Al llarg del campus hi trobaràs un seguit d’aules amb ordinadors de lliure disposició on hi podràs anar a fer feina de forma autònoma. Aquests ordinadors tenen instal·lades les aplicacions que s’utilitzen a les classes. Dirigeix-te al punt d’informació de la teva facultat i consulta’n els horaris i la ubicació.

Programari Microsoft: Com a membre de la comunitat UAB, tens una subscripci√≥ gratu√Įta al programari¬†Microsoft Office 365 ProPlus¬†¬†, que inclou les √ļltimes versions de¬†Word, Excel, PowerPoint, OneNote¬†o¬†Skype.¬†Per instal¬∑lar-ho √©s necessari fer-ho a trav√©s del compte de MSOffice vinculat a la UAB: nom.cognom@e-msoffice.uab.cat i NO el compte e-campus.uab.cat !

Segueix-nos a les xarxes socials per estar al dia de tota l’actualitat.