Aquest sistema facilita l’accés a l’e-Campus pels estudiants de la universitat

Si ets estudiant ja pots accedir al teu compte d’e-Campus a través de Gmail amb les teves credencials de la UAB (NIU i contrasenya). Aquesta és una altra manera d’accedir al teu compte, eficaç i més còmoda. Així, quan accedeixis al Gmail i hi introdueixis el teu compte d’e-Campus, se t’obrirà la pàgina del SAC (Servei d’Autentificació Centralitzat), i només hauràs d’identificar-te per a poder entrar.

Si vols modificar la teva contrasenya, o no la recordes, pots fer-ho accedint al següent enllaç, als apartats “Canviar la contrasenya” o “Obtenir la contrasenya“.

Recorda que per recuperar la contrasenya fàcilment és recomanable haver informat un correu particular (un diferent del de la UAB). Si no ho has fet, ara és el moment.

En aquest sentit, pots consultar aquest article on ampliem informació.