Per primer cop els alumnes de la UAB ja poden consultar les seves qualificacions i realitzar enquestes per avaluar l鈥檃ctivitat docent en una sola aplicaci贸. El passat curs acad猫mic, quan l鈥檃lumne volia revisar les seves notes tenia una aplicaci贸 espec铆fica per fer-ho: UAB Qualificacions. Per una altra banda, hi havia l鈥檃plicaci贸 UAB Enquestes on l鈥檃lumnat podia avaluar als docents. Tanmateix, aquestes dues aplicacions han quedat inhabilitades i s鈥檋an unificat en una sola anomenada UAB Academic Mobile.

Una de les causes per les quals s鈥檋a impulsat aquesta nova app 茅s la incompatibilitat de l鈥檃plicaci贸 antiga Qualificacions UAB amb les 煤ltimes versions de l鈥檌OS (iPhone i iPad); l鈥檃plicaci贸 deixava de funcionar en aquests dispositius. Aix铆 doncs, el setembre de 2017, l鈥檈mpresa Sigma AIE va unificar les dues aplicacions per tal de millorar el funcionament i l鈥檈fici猫ncia del servei. UAB Academic Mobile ja est脿 disponible per qualsevol tipus de dispositiu m貌bil i no ocupa quasi espai; solament pesa 9 MB.

L鈥檃plicaci贸 et permet consultar a trav茅s del teu dispositiu m貌bil o tauleta, i de manera personalitzada, una s猫rie de serveis de gran utilitat durant el curs acad猫mic:

• Consulta de qualificacions

Funcions:

• Rebr脿s notificacions en el moment exacte de la seva publicaci贸
  • Informaci贸 sobre els cr猫dits, la data i lloc de revisi贸

Novetat:

• Possibilitat d鈥檃plicar filtres personalitzats

• Enquestes

Funcions:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽

• Respon r脿pidament des del teu dispositiu a les enquestes de satisfacci贸 de la universitat: gesti贸 administrativa i doc猫ncia
  • Les teves respostes es desen al n煤vol. Podr脿s continuar i acabar l’enquesta en qualsevol moment

A m茅s, es preveu en futures versions de l鈥檃plicaci贸 incorporar millores per tal que els alumnes puguin gestionar amb major comoditat el curs acad猫mic: consultar el seu horari i rebre avisos com, per exemple, una notificaci贸 de qu猫 s鈥檃caba el termini de pagament de la matr铆cula.

No obstant aix貌, en properes actualitzacions, UAB Academic Mobile no estar脿 solament adre莽ada als alumnes, sin贸 que el PDI (el professorat) podr脿 tenir el seu propi horari amb les classes que li pertoquen. Per tant, els docents tamb茅 podran utilitzar l鈥檃plicaci贸 per administrar el curs acad猫mic des del seu dispositiu m貌bil. En definitiva, tot el material acad猫mic que encara es programa en format paper, tard o d鈥檋ora passar脿 per l鈥檌nevitable proc茅s de digitalitzaci贸.

L鈥檃pp ja es pot descarregar gratu茂tament des de Google Play per a dispositius Android i a l鈥橝pp Store per a dispositius iOS.

聽 聽 聽 聽 聽 聽聽聽 聽