Voleu publicar la vostra web i no sabeu on?

Si mai heu pensat en publicar la vostra pr√≤pia web per a les activitats, informacions que dueu a terme en l’√†mbit universitari, el Servei d’Inform√†tica us ofereix l’allotjament web (hosting¬†) que us ho permet.

El servei consisteix en proveir un sistema per allotjar els llocs web en servidors centrals  i emmagatzemar-hi la seva informació (imatges, vídeos, bases de dades…).

Va¬†adre√ßat a aquelles persones o col¬∑lectius de la UAB¬†que necessiten un espai web amb caracter√≠stiques concretes, que s’adaptin als objectius i necessitats dels que el sol¬∑liciten. Per exemple, seria indicat pel cas que la funcionalitat que aporten els serveis de blogs, de p√†gines, d’e-formularis¬†o d’altres no fos¬†suficient o b√© les informacions que volem compartir no coincidissin amb els requisits del portal web de la UAB.

Cal tenir en compte, que la creaci√≥ i manteniment d’un lloc web comporta molta m√©s feina de preparaci√≥ (programaci√≥, disseny, continguts…), per√≤ te com a resultat una gran versatilitat i flexibilitat.

Per què sol·licitar un servei hosting a la UAB?

L‚Äôavantatge de sol¬∑licitar el servei a la UAB, tot i que sigui amb tarifes, √©s principalment disposar d’un¬†domini institucional uab.cat,¬†que¬†transmet una imatge m√©s confiable i seriosa.

A m√©s a m√©s, el fet de tenir-lo allotjat en els servidors centrals del Servei d‚ÄôInform√†tica contribueix l’estalvi energ√®tic a la UAB.

Finalment, al contractar aquest servei a la UAB es garanteix que les dades i la informaci√≥ estigui custodiada per la Universitat, dins de l’espai de la Uni√≥ Europea a l’empara de les seves normatives de confindencialitat i protecci√≥ de dades.

Actualment s’estan duent a terme millores enel servei, que poden comportar canvis en les condicions i tarifes. Us mantindrem informats.

Per m√©s informaci√≥ seguiu l’enlla√ß a¬†Informaci√≥ detallada¬†de caracter√≠stiques, documentaci√≥, formularis, tarifes i condicions.

Has trobat √ļtil aquest article? ,¬†Si ja ets usuari d’aquest servei, quina ha estat la teva experi√®ncia?¬†Deixa el teu comentari.

Si us ha agradat l’article, no oblideu¬†compartir-lo a les xarxes socials!