Guía rápida. Cómo crear un cuestionario tipo test limitado en el tiempo

Utilizando la activitad de cuestionario de Moodle.

[Disponible en catalán]

Descargar la guía.

Actualización 01/07/2020

• Aclariment respecte a la penalització des respostes incorrectes en preguntes de resposta múltiple (pàgina 5).

Actualización 16/06/2020

• Aclariment respecte a la Temporització, ja que no cal fer cap altra acció per afegir restriccions d’accés per data o ocultar el qüestionari. Quan arribi la data i hora d’inici, els estudiants tindran accés a l’examen de forma automàtica i finalitzarà quan arribi la data de tancament (pàgina 9).
  • Inclusió del terme PIUNE al títol de l’annex I (pàgina 15).
  • Aclariment sobre la definició de les excepcions d’usuari: si apareix el missatge “L’estudiant no pertany al grup o no té el rol adequat per respondre el qüestionari”, significa que el qüestionari està ocult o bé que té una restricció d’accés. No és necessari fer cap d’aquestes dues accions si el qüestionari té definida la Temporització. Si feu visible el qüestionari o elimineu la restricció, aquest missatge desapareixerà (pàgina 16).

Actualización 10/06/2020

• Si se habilita el “Período de gracia” los intentos no se enviarán automáticamente, sino que lo debe hacer el estudiante de forma explícita con el botón “Envía y acaba”, en caso contrario constará como no entregado  (página 9).

Actualización 09/06/2020

• Aclaración respecto la paginación del cuestionario (página 9).

Actualización 01/06/2020

• Recomendaciones para evitar posibles incidencias técnicas y de conectividad de los estudiantes (páginas 7, 8 y 9).

Actualización 21/04/2020:

• Importación de preguntas y/o cuestionarios ya existentes en otra aula (página 23).
  • Aclaración respecto a la selección de más de 20 preguntas para el cuestionario (página 11).

Actualización 15/04/2020:

• Aclaración sobre el uso de penalización de respuestas incorrectas (página 5).

Actualización 02/04/2020:

• Importación básica de preguntas en formato AIKEN
  • Importación avanzada de preguntas en formato GIFT

Actualización 01/04/2020:

• Penalización de respuestas incorrectas
  • Excepciones de temporalidad para determinados estudiantes