Com comunicar-se amb un agrupament d’estudiants

Si a la vostra aula publiqueu un av铆s a Avisos i not铆cies, totes les persones participants (estudiants i professorat) de l’aula veuen aquesta informaci贸 i reben el corresponent av铆s a la seva b煤stia de correu electr貌nic.

Si el que voleu 茅s restringir aquesta comunicaci贸 a un determinat agrupament (conjunt de grups), seguiu les seg眉ents instruccions:

• Creeu una activitat F貌rum, fent clic sobre el bot贸 Afegeix una activitat o un recurs.
  • Dins el formulari que apareix, ompliu el Nom del f貌rum i a Par脿metres comuns de m貌duls, seleccioneu a Mode de grups -> Grups separats i a Agrupament seleccioneu l’agrupament corresponent. Feu clic sobre el bot贸 Afegeix una restricci贸 d’acc茅s al grup / a l’agrupament.

• Desplegueu la secci贸 Restriccions d’acc茅s, feu clic sobre l’ull per a que quedi tatxat i deseu els canvis.

Com a resultat final quedar脿 definit un f貌rum que nom茅s veuran els estudiants que pertanyen a l’agrupament seleccionat, els quals seran els 煤nics en rebre els corresponents correus electr貌nic d’av铆s.