Com reactivar una aula moodle del curs anterior 20-21 al curs actual 21-22 traspassant el material

La reactivaci贸 amb material d’aula moodle del curs passat (2020-21):

• Inclou el mateix material (activitats i recursos).
  • Inclou els mateix codi/s i grup/s Sigma (matr铆cula del nou alumnat).
  • Inclou nom茅s al/la docent que fa la petici贸.
  • No inclou a la resta de professorat editor i no-editor.

Reactivar un aula del curs anterior (20-21)

• Cerqueu l’assignatura que voleu traspassar i feu clic al bot贸 Activar amb materials.

Activar amb materials

• Modifiqueu el nom de l’aula (si ho desitgeu), escolliu una categoria i feu clic al bot贸 Enviar. NOTA: llegiu atentament el text informatiu.

Formulari per reactivar un aula copiant materials

Una vegada finalitzat el proc茅s, heu de tenir en compte que per a que el contingut de la nova aula es visualitzi igual que a l’aula d’origen, cal que ajusteu el format definint les mateixes opcions. Per exemple ha de coincidir el format (per temes, per setmanes,鈥) i tamb茅 amb el n煤mero d鈥櫭璽ems (setmanes/temes) a mostrar. Aquestes opcions s贸n accessibles des del men煤 鈥淓dita par脿metres鈥 de la nova aula.