Com modificar les opcions de visualitzaci贸 de les aules al tauler de Campus

El Campus us permet diferents opcions de visualitzaci贸 de les aules. Per modificar aquestes opcions cal que accediu a Prefer猫ncies.

Bot贸 per modificar les prefer猫ncies de la vista

Qu猫 hi puc fer?

Visualitzar nom茅s les aules on s贸c docent o聽estudiant

Si teniu aules on esteu donats d’alta com a docents i aules on participeu com estudiants, podeu veure el llistat amb totes les aules o b茅 煤nicament aquelles aules on hi esteu assignats com a docents (o com estudiants). Nom茅s cal que marqueu Professor/a i/o Estudiant en funci贸 de les aules que vulgueu mostrar.

Vista per filtrar les aules per rol

Visualitzar les aules en format complet o simplificat

Potser us interessa veure m茅s o menys informaci贸 sobre les aules que es mostren al tauler.

• Marqueu Simplificada per mostrar 煤nicament el t铆tol de les aules,

Casella per canviar la vista a Simplificada

Vista simplificada / Simplified view

• o b茅 Completa per mostrar, a m茅s, si hi ha informaci贸 sobre esdeveniments propers a l’aula, si hi ha material nou o actualitzat o avisos i not铆cies recents. NOTA: aquesta 茅s la visualitzaci贸 per defecte al Campus.

Bot贸 per veure la vista completa

Vista completa (per defecte) de les aules al tauler

Despla莽ar aules al final de la p脿gina (o a dalt)

Si teniu aules a les que ja no hi accediu, o hi accediu poc, teniu l’opci贸 de despla莽ar-les al final del tauler, a la secci贸 Altres aules –聽es mostraran en format simplificat per defecte.

Per despla莽ar-les,

• feu clic al bot贸 Habilita.

Bot贸 per habilitar el despla莽ament d'aules al tauler

• seleccioneu l’aula que voleu despla莽ar i feu clic al bot贸聽Despla莽a a sota.

Bot贸 per despla莽ar una aula a sota

Si voleu que torni a mostrar-se a dalt la podreu despla莽ar de nou a la part de dalt del tauler fent clic al bot贸 Despla莽a a dalt.

Bot贸 per despla莽ar una aula a dalt