Com activar manualment una nova assignatura Sigma o TCS (Tercer Cicle) com a aula Moodle

Aquesta opci贸 la podeu utilitzar si encara no consteu com a docent de la vostra assignatura a Sigma o a TCS (Tercer Cicle de l’Escola de Postgrau o de l’Escola de Doctorat), per貌:

• necessiteu iniciar la doc猫ncia, i
  • sabeu el codi i grup Sigma/TCS

L’aula es crear脿 buida. Posteriorment podreu publicar-hi nou material i/o traspassar-hi contingut d’una altra aula.

• Identifiqueu-vos al Campus Virtual (https://cv.uab.cat/).
  • Dins del bloc lateral ACC脡S DIRECTE, feu clic sobre l’enlla莽 Gesti贸 d’aules moodle (20-21).
  • Imatge de l'administraci贸 del Campus Virtual per al curs 2020-21

• Dins l’apartat Accions globals, feu clic sobre el bot贸 central Crear nova aula.

Bot贸 de crear nova aula

• Ompliu el formulari de l’Opci贸 3. Crear nova aula manualment amb les dades adients i feu clic al bot贸 Activar. Cal tenir en compte que la introducci贸 de les dades no comporta cap control de verificaci贸.

• Al seg眉ent formulari llegiu atentament el text que mostra el requadre gris. De forma obligat貌ria haureu de seleccionar la Categoria (脿rea de coneixement) de l鈥檃ssignatura. Per finalitzar feu clic sobre el bot贸 Enviar.