Com activar manualment una nova assignatura Sigma o TCS (Tercer Cicle) com a aula Moodle

Aquesta opció la podeu utilitzar si encara no consteu com a docent de la vostra assignatura a Sigma o a TCS (Tercer Cicle de l’Escola de Postgrau o de l’Escola de Doctorat), però:

• necessiteu iniciar la docència, i
  • sabeu el codi i grup Sigma/TCS

L’aula es crearà buida. Posteriorment podreu publicar-hi nou material i/o traspassar-hi contingut d’una altra aula.

• Identifiqueu-vos al Campus Virtual (https://cv.uab.cat/).
  • Dins del bloc lateral ACCÉS DIRECTE, feu clic sobre l’enllaç Gestió d’aules moodle (20-21).
  • Imatge de l'administració del Campus Virtual per al curs 2020-21

• Dins l’apartat Accions globals, feu clic sobre el botó central Crear nova aula.

Botó de crear nova aula

• Ompliu el formulari de l’Opció 3. Crear nova aula manualment amb les dades adients i feu clic al botó Activar. Cal tenir en compte que la introducció de les dades no comporta cap control de verificació.

• Al següent formulari llegiu atentament el text que mostra el requadre gris. De forma obligatòria haureu de seleccionar la Categoria (àrea de coneixement) de l’assignatura. Per finalitzar feu clic sobre el botó Enviar.