Estructura b脿sica d’una Aula Moodle

Les aules Moodle estan estructurades en 2 o 3 columnes. A l’esquerra hi apareixen enlla莽os a les diferents seccions de l’aula, a m茅s d’altres enlla莽os de navegaci贸 importants. A la dreta, si s’activa, hi apareixen els blocs (afegeixen diferents funcionalitats). A la columna central聽hi ha les seccions del curs, que 茅s a es on creen els recursos i activitats.

Estructura d'una aula Moodle

La informaci贸 i funcionalitats de l鈥檃ula varien en funci贸 del rol. L’alumnat tindr脿 menys funcionalitats i informaci贸 que l’equip docent.
Aix铆 doncs, b脿sicament l’estudiant podr脿 accedir a continguts, realitzar activitats i veure les seves qualificacions.
Un/a docent podr脿 modificar el contingut de l鈥檃ula. T茅 disponible la funcionalitat Activa edici贸 per modificar l’aspecte i continguts de l’aula.

Enlla莽 per activar l'edici贸 de l'aula

Les possibilitats de modificaci贸 s贸n:

• Afegir / Treure / Moure i Ocultar blocs.

Gesti贸 de blocs

• Afegir / Eliminar / Modificar / Moure i Ocultar recursos i activitats.

Botons d'edici贸

• Moure / Ocultar les seccions del curs.

Edici贸 d'una secci贸n

脡s possible comprovar com l’estudiant veu l’aula. Per fer-ho accediu a Canvia rol a… -> Estudiant del bloc Configuraci贸.

Per tornar al vostre rol, feu clic sobre Torna al meu rol normal.