Com afegir o treure grups de doc猫ncia de SIGMA/TCS d’una aula Moodle

Accediu al Campus Virtual, aneu al bloc lateral dret ACC脡S DIRECTE i feu clic sobre l’enlla莽 Gesti贸 d’aules moodle.

Gesti贸n de aulas Moodle

Una vegada dins, es mostren totes les aules moodle que teniu actives.

Creaci贸 d'aules Moodle

Feu clic sobre el bot贸 Afegir / treure estudiants de l’aula per realitzar l’acci贸 desitjada.

Per afegir un grup, dins l鈥檃partat Afegir/Treure grups doc猫ncia de Sigma, feu clic a la banda dreta del men煤 desplegable Grups que t茅 l’aula i seleccioneu el grup corresponent de la llista Grups disponibles a SIGMA.

El grup escollit apareixer脿 en el men煤 desplegable en una caixa blava. Per desar els canvis, feu clic sobre el bot贸 Enviar.

Per treure un grup, feu clic sobre la creu de la caixa blava corresponent. Per desar els canvis, feu clic sobre el bot贸 Enviar.

Si dins del men煤 desplegable no us apareix el codi d鈥檃ssignatura i el grup que voleu incloure, ho podeu fer manualment. Dins de l’apartat Afegir grup de doc猫ncia manualment, haureu d’indicar el codi SIGMA o TCS de l鈥檃ssignatura, aix铆 com tamb茅 el grup corresponent. Per confirmar l鈥檕rdre, feu clic sobre el bot贸 Enviar.

NOTA: 脡s molt important que esteu segurs/es que el codi i grup que introdu茂u 茅s el correcte, ja que l鈥檃ssignaci贸 茅s autom脿tica i instant脿nia.