S贸c professor/a i acabo d’activar una assignatura al Campus Virtual: perqu猫 no apareixen tots els estudiants i professors/es al llistat de “Persones participants”?

脡s normal, si heu activat la vostra assignatura avui. Cal tenir en compte que els estudiants i professors/es hi tenen acc茅s instantani, tot i que no els veieu al llistat de Persones participants.

Els noms dels estudiants i professors/es apareixeran al llistat de Persones participants:

• si el mateix dia entren a l’assignatura, o b茅,
  • al dia seg眉ent ja apareixeran tots, perqu猫 es fa una sincronitzaci贸 nocturna massiva

Han passat m茅s de 24 hores i nom茅s veig una part de l’alumnat a l’aula

En aquest cas podria ser que a Sigma hi hagi m茅s d’un grup de doc猫ncia matriculat a l’assignatura i, per algun motiu, nom茅s un d’ells estigui donat d’alta a l’aula.

Reviseu la informaci贸 que us proporciona Sigma i, en cas d’haver-hi un o m茅s grups no donats d’alta a l’aula, assigneu-los a trav茅s de la Gesti贸 d’aules Moodle (al Tauler del Campus Virtual). Disposeu de m茅s informaci贸 aqu铆.