Sóc professor/a i acabo d’activar una assignatura al Campus Virtual: perquè no apareixen tots els estudiants i professors/es al llistat de “Persones participants”?

És normal, si heu activat la vostra assignatura avui. Cal tenir en compte que els estudiants i professors/es hi tenen accés instantani, tot i que no els veieu al llistat de Persones participants.

Els noms dels estudiants i professors/es apareixeran al llistat de Persones participants:

• si el mateix dia entren a l’assignatura, o bé,
  • al dia següent ja apareixeran tots, perquè es fa una sincronització nocturna massiva

Han passat més de 24 hores i només veig una part de l’alumnat a l’aula

En aquest cas podria ser que a Sigma hi hagi més d’un grup de docència matriculat a l’assignatura i, per algun motiu, només un d’ells estigui donat d’alta a l’aula.

Reviseu la informació que us proporciona Sigma i, en cas d’haver-hi un o més grups no donats d’alta a l’aula, assigneu-los a través de la Gestió d’aules Moodle (al Tauler del Campus Virtual). Disposeu de més informació aquí.