Com activar de forma autom脿tica una nova assignatura Sigma o TCS (Tercer Cicle) com a aula Moodle

Aquesta opci贸 nom茅s est脿 disponible si ja consteu com a professor/a de la vostra assignatura a Sigma o a TCS (Tercer Cicle de l’Escola de Postgrau o de l’Escola de Doctorat).

L’aula es crear脿 buida. Posteriorment podreu publicar-hi nou material i/o traspassar-hi contingut d’una altra aula.

• Identifiqueu-vos al Campus Virtual (https://cv.uab.cat/).
  • Dins del bloc lateral ACC脡S DIRECTE, feu clic sobre l’enlla莽 Gesti贸 d’aules moodle.
  • Gesti贸n de aulas Moodle

• Dins l’apartat Accions globals, feu clic sobre el bot贸 central Crear nova aula.

Bot贸 de crear nova aula

• A l’apartat Opci贸 2. Crear nova aula amb la informaci贸 de SIGMA/TCS veureu les assignatures en les que consteu com a professor/a aquest curs acad猫mic. Seleccioneu la/les assignatura/es que voleu incloure dins l’aula moodle i feu clic sobre el bot贸 Activar.

Si voleu crear cada assignatura per separat, haureu d’utilitzar aquest formulari tantes vegades com assignatures tingueu (marcant en cada cas 煤nicament l’assignatura a donar d’alta).

• Al seg眉ent formulari llegiu atentament el text que mostra el requadre gris. Podeu modificar el Nom de l鈥檃ula (si s鈥檈scau). De forma obligat貌ria haureu de seleccionar la Categoria (脿rea de coneixement) de l鈥檃ssignatura. Per finalitzar feu clic sobre el bot贸 Enviar.