Com crear una activitat “Inscripci贸 a grups”

Aquest tipus d’activitat serveix per a que els estudiants es puguin inscriure a grups creats buits pr猫viament per vosaltres. Per tant, en primer lloc heu de crear tants grups buits com necessiteu i en segon lloc crear un agrupament que englobi aquests grups.

• Activeu l鈥檈dici贸 de l鈥檃ula.
  • Feu clic sobre el bot贸 Afegeix una activitat o un recurs, del tema/setmana corresponent.

• Seleccioneu l’activitat Tria de grup i feu clic sobre el bot贸 Afegeix.

• Ompliu els camps Nom i Descripci贸. A Agrupament des d’on es triar脿 un grup, seleccioneu l’agrupament que heu creat pr猫viament. Al camp Nombre m脿xim de membres per grup, indiqueu el valor corresponent i seleccioneu les dates durant les quals els estudiants es podran inscriure.

• Per finalitzar, feu clic sobre el bot贸 Desa els canvis i torna al curs. L’activitat quedar脿 creada i llesta per a que els estudiants s’inscriguin. Les instruccions que han de seguir els estudiants per inscriure’s al grup, s贸n les seg眉ents: S贸c estudiant. Com m’inscric a un grup?.