Nivell superior de català (C2)

preparació per a l’examen CIFALC

gen. 08 2021

ATENCIÓ!: Inscripció prova oral i prova escrita de la convocatòria CIFALC de febrer 2021 (del 27/1 al 3/2)

Posted in General |

La Unitat d’Avaluació i Certificació del Servei de Llengües de la UAB acaba de fer pública la convocatòria CIFALC extraordinària i presencial del mes de febrer de 2021. La prova oral es realitzarà del 8 al 12 de febrer. La prova escrita, el dissabte 13 de febrer.

La reserva del dia i l’hora per a la prova oral i la inscripció a la prova escrita cal fer-les personalment i obligatòriament mitjançant el web del Servei de Llengües, a l’apartat Reserva hora a l’examen, del 27 de gener al 3 de febrer de 2021.

* * *

D’altra banda, els alumnes que us esteu formant mitjançant la modalitat d’autoaprenentatge o bé els exalumnes que seguiu el blog amb la intenció de presentar-vos a la nova convocatòria CIFALC de nivell superior, cal que (abans de la inscripció esmentada) en formalitzeu la matrícula de l’11 al 22 de gener de 2021.

This entry was posted on Divendres, 8 gener, 2021 at 0:34 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.