Nivell superior de català (C2)

preparació per a l’examen CIFALC

set. 18 2020

ATENCIÓ!: Inscripció prova oral i prova escrita de la convocatòria CIFALC, extraordinària i presencial, d’octubre 2020 (de l’1 al 5/10)

Posted in General |

La Unitat d’Avaluació i Certificació del Servei de Llengües de la UAB acaba de fer pública la convocatòria CIFALC extraordinària i presencial del mes d’octubre de 2020. La prova oral es realitzarà del 8 al 16 d’octubre. La prova escrita, el dissabte 17 d’octubre.

La reserva del dia i l’hora per a la prova oral i la inscripció a la prova escrita cal fer-les personalment i obligatòriament mitjançant el web del Servei de Llengües, a l’apartat Reserva hora a l’examen, de l’1 al 5 d’octubre de 2020.

* * *

D’altra banda, els alumnes que us esteu formant mitjançant la modalitat d’autoaprenentatge o bé els exalumnes que seguiu el bloc amb la intenció de presentar-vos a la nova convocatòria CIFALC de nivell superior, cal que (abans de la inscripció esmentada) en formalitzeu la matrícula del 22 al 28 de setembre de 2020.

This entry was posted on Divendres, 18 setembre, 2020 at 0:34 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.