Nivell superior de català (C2)

preparació per a l’examen CIFALC

jul. 01 2020

Octubre de 2020: convocatòria extraordinària CIFALC

Posted in General |

Benvingudes i benvinguts a la preparació per a obtenir l’acreditació de nivell superior (C2) de llengua catalana, del proper mes d’octubre. Atès que la convocatòria de juny 2020 s’ha ajornat a causa de les afectacions de la covid-19, es tracta d’una convocatòria extraordinària que acollirà tant els alumnes que s’han preparat durant els cursos d’aquesta primavera passada, com els que ho fareu durant l’estiu.

Diu el MECR que les persones que són capaces de:

– comprendre sense esforç pràcticament tot el que llegeixen o escolten
– resumir informació procedent de diferents fonts orals o escrites, reconstruir fets i arguments, i presentar-los d’una manera coherent
– expressar-se espontàniament, amb fluïdesa i precisió, distingint matisos subtils de significat fins i tot en les situacions més complexes

tenen un coneixement superior d’una llengua (C2).

Durant aquesta formació intensiva repassarem i reforçarem quan calgui el domini d’aquestes destreses. La nostra proposta es fonamenta en la pràctica (reflexiva, detallada i contrastada) de les diverses expressions escrites i orals que haureu de produir amb èxit en la convocatòria de mitjans d’octubre.

Som-hi!

This entry was posted on Dimecres, 1 juliol, 2020 at 1:37 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.