Nivell superior de català (C2)

preparació per a l’examen CIFALC

març 23 2020

Adaptació de la segona sessió presencial del curs

Posted in General |

Atesa la situació de confinament de la població, la segona sessió presencial del curs que s’havia de dur a terme durant aquesta setmana ha quedat suspesa.

Cada tutora o tutor està adaptant les activitats previstes per tal que es puguin dur a terme amb el màxim d’aprofitament possible, i així ho està comunicant als seus alumnes.

Més endavant, i a mesura que la Universitat prengui noves mesures relacionades amb el confinament, us anirem informant de l’adaptació del desenvolupament del curs.

This entry was posted on Dilluns, 23 març, 2020 at 20:12 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.