Nivell superior de català (C2)

preparació per a l’examen CIFALC

gen. 23 2020

S’acosten els exàmens (orals: del 3 al 7 de febrer; escrit: dissabte 8 de febrer)

Posted in General |

El dilluns 3 de febrer començaran els exàmens orals de la convocatòria de febrer 2020 del nivell C2 de llengua catalana de la CIFALC. Especialment per als alumnes que heu fet la formació a Barcelona, aquí teniu un plànol de la UAB on podreu trobar l’Aulari Central (número 44), edifici on es duran a terme, del 3 al 7 de febrer, les proves orals.

Durant la setmana dels exàmens orals, us informarem de la facultat i les aules concretes on es farà l’examen escrit (dissabte, 8 de febrer).

Ànims i molts encerts per a tothom!

This entry was posted on Dijous, 23 gener, 2020 at 0:00 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.