Convocatòria MOBINT- MIF

Aquest dilluns, 08.10.18, s’ha publicat al DOGC, la convocatòria d’ajuts a la mobilitat internacional de l’estudiantat (MOBINT) i a la mobilitat de l’estudiantat en el marc del Programa de millora i innovació en la formació de mestres de les universitats catalanes (MOBINT – MIF).

Per poder sol·licitar aquests ajuts, els estudiants han d’acreditar un nivell B2, amb algun dels certificats reconeguts pel Consell Interuniversitari de Catalunya (CIC). Si la llengua de la docència de la universitat on va l’estudiant no està recollida en la taula del CIC, el nivell es pot acreditar amb un certificat reconegut per ACLES. Només en el cas que la llengua de la docència no consti a la taula del CIC ni a les taules d’ACLES, ” s’admeten els certificats oficials que compleixin els mateixos criteris de qualitat”.

Marta Estella