Conferència al Servei: Copy què? Compartint coneixement amb respecte

Dins el cicle Amalgama 2010, el divendres 5 de març, a les 12 h, Ignasi Labastida oferirà la conferència “Copy què? Compartint coneixement amb respecte”.

El format digital ha revolucionat els imaginaris i les pràctiques sobre l’ús, l’apropiació i la transformació del coneixement i la cultura. L’abundància i el /low cost/ són els trets constituents de l’economia dels bits, davant l’escassetat i els costos elevats que caracteritzen l’economia dels àtoms.

En aquest context, cada cop hi ha més persones i organitzacions que aposten decididament per alliberar continguts a la xarxa, i alhora emergeixen nous models que contribueixen a la sostenibilitat d’aquestes iniciatives. Així mateix, es generen noves necessitats, com poder disposar d’instruments que facilitin la pràctica de compartir el coneixement i d’utilitzar, amb respecte, els recursos d’altri.

Ignasi Labastida és cap de l’Oficina de Difusió del Coneixement de la Universitat de Barcelona i responsable del projecte Creative Commons a Catalunya i l’Estat espanyol.

Conferència “Copy què? Compartint coneixement amb respecte”, a càrrec d’Ignasi Labastida.
– Divendres 5 de març, de 12 a 14 hores.
– Aula M6.001 (Facultat de Medicina)

Us agrairem que feu la inscripció abans del 3 de març.