Inauguració oficial de la nova seu de l’ICP

Aquest divendres, 10 d’octubre, s’ha inaugurat la nova seu de l’Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals i de l’Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont a la Universitat Autònoma de Barcelona, amb la presència del Secretari d’Universitats i Recerca, Antoni Castellà, de la Tinenta d’Alcaldia de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès, Montserrat Montiel i del rector de la UAB, Ferran Sancho. El nou edifici, singular a Catalunya pels criteris de sostenibilitat amb què ha estat construït, controla la temperatura mitjançant una “pell exterior” bioclimàtica, redueix el consum d’energia fins a un 62% i el consum d’aigua fins a un 90% respecte d’un edifici convencional. L’ICP està adscrit, des d’aquesta mateixa setmana, com a institut universitari de recerca de la UAB.

font: ICP

No Responses to “ Inauguració oficial de la nova seu de l’ICP”